Olcsó húsnak híg a leve. Ilyet nem merünk használni.

Biztosan csak az alap dolgokat tudja, profi igényekre nem elegendő.

Tutira rossz minőségű szolgáltatás, biztosan minden levél spambe megy, nem működik rendesen, és ha valami problémánk lesz, akkor nem lesz, aki segítsen.

Nem tudom ajánlani a főnökömnek, hiszen 10-szer olcsóbb a komoly, ismert szolgáltatóknál, nem fogja elhinni, hogy jó.

A fentiek közül egyik sem igaz.

A ListaMester ugyanolyan jó hírlevélküldő szolgáltatás, mint a 10-szer vagy 50-szer drágább alternatívák.

Hogyan lehetséges ez?

  • A ListaMesternek hatékony szoftvere van.

    Saját fejlesztés, nem licenszelünk semmit, nem dolgoznak rajta éhes alvállalkozók, házon belül üzemeltetjük A-tól Z-ig. Kódjai optimalizáltak (processzor- és memóriakímélő algoritmusok vannak benne), nem pazarolja a szerverek és munkatársak erőforrásait. Ha érdekelnek a technikai részletek, tekints a kulisszák mögé, homlokodra fogsz csapni akkor is, ha nem értesz a számítástechnikához.

  • A ListaMester nem egy fejős tehén. Szerelemből született.

    Megálmodója, aki jelenleg is vezető fejlesztője (és a cég tulajdonosa), ebből nem finanszíroz céges Audikat. Szakértőink szívesen támogatják a hazai KKV-kat, kis hazánkat jobb helyzetbe szeretnék hozni. Nem populista és opportunista politikusok, hanem azok a fajták, aki csendben végezve a dolgukat ésszel viszik előre a világot, akárcsak a Te, kedves Vállalkozó Társunk.

    A fejlesztéseket minimális beruházással tudjuk kivitelezni, jóval a piaci árak alatt.

  • Morális megfontolásokból.

    Nem gondoljuk egészségesnek a világban tomboló extrém pénzéhséget, ami a vásárlók rejtett kihasználásából táplálkozik ügyesen. Például miért kell sokkal többet fizetnie annak, aki nagy autót vesz, ha csak másfélszer annyi anyag van benne? Ugye nem hiszed el azt a mesét, hogy "mert minőségibb, ez már más kategória...", bla-bla. Ha cégvezető vagy, úgyis tudod: azért, mert a zsíros vevőkről tudják a legtöbbet leakasztani. Na, mi ezzel a nézettel nem tudunk azonosulni. Mi annyiért adjuk, amibe nekünk tényleg kerül, egy szolid haszonnal.

  • Csak azért fizetsz, amire valóban szükséged van.

    A ListaMester nem tartalmaz olyan extra funkciókat, amiknek a kifejlesztése, karbantartása drága, és csak ritka esetben kell a széles közönségnek. A Paretto-elv csodákra képes: nem terheljük az ügyfeleinkre azoknak a drága fejlesztéseknek az árát, amiket 2-3%-uk használ csak, de a költségeket 800%-ban emelnék.

    Az a 2-3%, akinek ilyen extra igénye van, a programozói interfész segítségével még mindig olcsón meg tudja oldani ezeket az igényeket kevés fejlesztéssel, és az teljesen egyedi is lesz. És ebben számíthatnak a mi segítségünkre is.

  • Prémium szolgáltatásaink nincsenek a listaárban.

    A ListaMester alapból egy svájci bicska. Mindent vág, reszel, csiszol, de azért ha egy fatörzset vágsz vele, gyorsabban dolgozhatsz, ha előveszed a láncfűrészt. Az efféle kiegészítő szolgáltatások, funkciók nincsenek az alapárban, de elérhetőek felárasan. A reszponzív email szerkesztő, kimenő levelek naplózása több évre visszamenőleg, stratégiai tanácsadás, telefonos oktatás, technikai tanácsadás, egyedi email vagy űrlap sablonok készítése, kampányok beállítása, lebonyolítása, egyedi eCommerce megoldások beillesztése külön kérésre mind megoldható.

  • Hatékony emailes terméktámogatás, max. 1 munkanapon belül.

    Nem pazaroljuk a ügyfeleink pénzét arra, hogy kevésbé hatékony, állandó telefonos ügyeletet üzemeltessünk. Aki ezt igényli, annak külön feláras szolgáltatásként tudjuk ezt nyújtani. A tapasztalatok szerint a telefonnal egy szűkebb réteg vissza szokott élni, és kényelmi funkcióként használja a terméktámogatást, aminek a költségeit pedig természetesen az összes vevőre terhelik. Ez nem igazságos. Az sem meglepő, hogy a nagy szoftveróriások terméktámogatása sem telefonos központú. Ha okosan használják, az email hatékonyabb kommunikációs eszköz.

  • Nem dolgozunk magas marketing büdzsével.

    Szükségtelen, hiszen az olcsóbb árakkal és ajánlásokkal egyre több és több ügyfelet tudunk szerezni. Mert aki rendesen kipróbálja, az mindenki rájön, hogy nem kap máshol ennyi funkciót ennyi pénzért. És azok a funkciók amiket megkap, bőven kielégítik vállalkozása igényeit.

Mire hasonlít ez az üzleti modell?

Talán leginkább a fapados légitársaságokéra. Technikai értelemben ők is magas színvonalon szolgáltatnak (nem szoktak a gépeik lezuhanni, pontosan járnak, elviszik az utasokat ahova kell). Ami viszont a gyengeségük, hogy kevésbé tudnak a vevőik egyedi igényeivel foglalkozni, pl. kevesebb csinos stewardess kérdezgeti 10 percenként az első osztály utasaitól, hogy hányas évjáratú bordeaux-ira van éppen most gusztusa.

De nekem valóban magasabbak az igényeim. Nem hiszem, hogy a ListaMester ki tudja elégíteni, ha ilyen olcsó.

  • Ez jogos felvetés, csak a konklúzió elhamarkodott. Miért is?

    Mert nem maga a hírlevélküldő kell, hogy drága legyen ahhoz, hogy magasabb szinten műveld az online marketinget, hanem a köré épülő extra feladatok kivitelezése. Például az egyedi megjelenéshez szükséges grafikai munkálatok, integrációs programozói munkák, E-commerce megoldások, stb. Ezek mind olyan feladatok, amikben tudunk segíteni, csak nem része az alapszolgáltatásnak. Kérhető extra szolgáltatásként, mint például a reszponzív email szerkesztőnk is, amivel professzionálisan és kényelmesen tudnak emaileket szerkeszteni.

 

Akkor is ciki, nem lehet egy ilyen kevéssé ismert, olcsó szolgáltatót választanunk.

 

Akkor sem hiszem el, hogy rejtett buktatók nélkül tud a ListaMester olcsóbb lenni a versenytársainál. Biztosan van benne csomó hiányosság, nem véletlenül drágábbak a profi szoftverek, szolgáltatások.

  • Egyrészt az, hogy más miért drága, nem nekünk kell megindokolni, hanem annak, aki drágán adja. Másrészt itt fogalmi zavarok is lehetnek, ha ezt gondolod.

    A fapados légitársaságos hasonlatnál maradva a ListaMestert leginkább csak magához a repülőgéphez kellene hasonlítani. Ez a technikai eszköz önmagában ugyanolyan jó minőségű termék a fapados társaságok kezében is, mint a drágább légitársaságok gépei. A körítés viszont, ami az utazás egészében megvan, az bizony tud drága lenni, ha az utas magasabb igényekkel szeretne repülni. Ettől még a repülőgép ára nem lesz magasabb. Aki igazán nagy luxusban szeretne repülni, az is sima repülőgépet vesz piaci áron, csak átalakíttatja, berendezi magának, hogy legyen benne jacuzzi és szórakoztató személyzet. Esetleg egy drága céggel, aki erre szakosodott. Vagy okosabban, költségeket kímélve, ha ez számít neki egyáltalán.