Blogbanner - Ember vagy AI írta ezeket a tárgymezőket? (Kvíz 10 tárgymezővel)
2025. 06. 12. – 13:08

Ember vagy AI írta ezeket a tárgymezőket? (Kvíz 10 tárgymezővel)

Nézzük meg, vajon megéri-e AI-t használni a hírlevelek írásához (a tárgymezőkre fókuszálunk). A cikk szerintem akkor adja neked a legtöbb értéket, ha nem a saját álláspontod megerősítését keresed – hanem van benned nyitottság. Igen, a cikkben egy kvízt találsz, de még előtte arra kérdésre keressük a választ, hogy mi a közös az anyukákban, a NAV-ban és az ügyfeledben. Hogy semmi? Biztos? :) Ígérjük, lesz közös pont, de azt is megnézzük, hogy mit szól az MI-vel generált tárgymezőkhöz és e-mailekhez a Google (és más levelezők).
Elolvasom
Blogbanner - Eladni hírlevélben: mit tegyél, ha a feliratkozóid nem vásárolnak?
2025. 05. 29. – 13:44

Eladni hírlevélben: mit tegyél, ha a feliratkozóid nem vásárolnak?

Frissítesz az Analyticsben, hátha. De nem! A hírlevélkampányod 🥰 nem hozott eredményt 😢. Mégis a kétkedőknek lenne igazuk, hogy hírlevélben nem lehet eladni? Vajon az e-mail-marketing egy világméretű összeesküvés lenne, ahol a varázslatos 42-szeres megtérüléssel kábítjuk egymást, de senki nem ér el eredményt? A másik – és valószínűbb – lehetőség: ha javítasz néhány dolgot az e-mail-marketingeden, akkor az eredmények is javulnak.
Elolvasom
Blogbanner-EcommerceExpo2025-2
2025. 05. 07. – 20:29

Ekernap 2025: Profitrobbantó stratégiák - annak, aki túléli

Ez itt szokásos élő közvetítésünk az E-kereskelem napjáról, hogy akkor se maradj le a legfontosabb előadásokról, infókról, ha idén nem jutottál ki. Lesz itt ma tanulság és kudar, extrém növekedés és túlélés. Timi egész nap konzultál, a Listamester standjánál Imrével cseveghettek, én pedig rutinos kommentátorotok, Benyó élőzök a termek közt rohangászva. Kezdjük is.
Elolvasom
Blogbanner-Milyen e-mailekkel tudod eredményesen megszólítani a különböző vásárlótípusokat
2025. 05. 05. – 19:14

[7 nemzetközi példával] Milyen e-mailekkel tudod eredményesen megszólítani a különböző vásárlótípusokat?

Az e-mail-marketing a legköltséghatékonyabb sales eszközök egyike – de csak akkor, ha olyan leveleket küldesz, amelyek megalapozzák a bizalmi kapcsolatot és támogatják a vásárlói lojalitás kialakítását, fenntartását. Különösen webshopoknál gyakori kérdés, hogyan találjuk meg azokat a tartalmakat és stílust, amelyek jól láthatóan segítik a fentieket. A válasz összetett (és iparágak szerint finomhangolást kíván), de egyetemes alapfeltétel, hogy ismerd azokat, akiknek értékesítesz és legyél tisztában azzal, melyik karakter milyen kommunikációval, ajánlattal tud azonosulni.
Elolvasom
Blogbanner-Hogyan hódítsd meg a 7 leggyakoribb online vásárlótípust
2025. 04. 25. – 13:49

Hogyan hódítsd meg a 7 leggyakoribb online vásárlótípust?

A webshopok évről évre kiélezettebb harcot vívnak a vásárlók bizalmáért. Míg 10-15 éve a kiváló ár-érték arány és a reszponzív oldal előnyt jelentett, addig ma már csak arra elég, hogy a kapuban várj arra, hogy beengedjenek a játszótérre. Ugyanakkor megnyugvásra ad okot, hogy egy továbbra is bővülő piacról beszélünk, ahol nemcsak hatalmas büdzsével tudsz profitra szert tenni, hanem azzal is, ha a tendenciákhoz igazítod a marketingstratégiádat. Erre kismillió lehetőséged van, de ebben a cikkben egy kis és közepes webshopoknál gyakran elhanyagolt részre fókuszálunk: arra a 7 gyakori vásárlótípusra, akikre megéri célzott kampányokat, ajánlatokat kidolgozni.
Elolvasom