2025. 08. 25. – 07:17

2025. 08. 05. – 06:00
„Mi az a landing page?” Itt majdnem minden kérdésedre választ kapsz (5 gyakori típusával és 3 hatékonyságnövelő részlettel együtt)
Mondanám, hogy ez a cikk csak kezdőknek szól, de ez csak félig igaz. Bár alapvető fogalmakat tisztázunk, de érintünk haladóként is érdekes részleteket, ezért a helyedben akkor is beleolvasnék, ha van már mögötted egy-két feliratkoztató vagy értékesítő oldal.
Elolvasom

2025. 07. 18. – 09:50
Mikor kezdd el a kampánytervezést, hogy elkerüld a kapkodást?
Volt idő, amikor a falat kapartam a „jövő heti Black Friday-re még időben vagyok, hogy nekiálljak valaminek, ugye?” típusú kérdésektől.
Ma már rezzenéstelen arccal válaszolom, hogy „ha nem gond, hogy lényegesen nagyobb esélyed van a kudarcra, mint a sikerre, akkor igen”.
Ne érts félre. Egyetlen kávészünetben összedobott kampány bukását sem kívánom. Ellenkezőleg, drukkolok, hogy legyen, ami nagyot szól – de be kell látnunk, hogy ezek a kivételesen ritka esetek, ezért 99%-ban a lelkiismeretes előkészítést pártolom.
Elolvasom

2025. 07. 08. – 06:35
Konverzióoptimalizálás kezdőknek és bolyongóknak: általános mutatók, 6 lépéses kivitelezési útmutató és 7 bevált módszer
Ha bújod egy ideje a marketinges anyagokat, akkor szemet szúrhatott egy bűvős szó: a konverzió. (Amikor a látogató feliratkozik, vásárol, letölt stb., tehát előre meghatározott célt teljesít.)
A tartalmakat olvasva talán eszedbe jutott, hogy a leveleid átkattintása, a vásárlóid száma hol van az átlaghoz képest és hogyan tudod javítani az arányokat.
A következő kávészünetedben közösen keresünk (és valószínűleg találunk) válaszokat a kérdéseidre.
Elolvasom

2025. 06. 26. – 07:59
Így érd el, hogy válaszoljanak a hírleveleidre (2 perc munka)
Te min szoktad mérni az e-mail-marketinged hatékonyságát?
Szerintem a 2 legfontosabb mérőszám:
1. Mennyi bevételt hoz (és milyen nyereséggel)?
2. Hány feliratkozód ír vissza a leveleidre valami olyasmit, hogy „általában nem szoktam hírlevélre válaszolni, de ez olyan jó volt, hogy…”
A két szám hat egymásra: minél több a minőségi interakció, annál több bevételre számíthatsz.
Az alábbi cikkből stratégiai és taktikai szinten is megtudsz mindent, ami a válaszok kiváltásához kellhet.
Elolvasom

2025. 06. 12. – 13:08
Ember vagy AI írta ezeket a tárgymezőket? (Kvíz 10 tárgymezővel)
Nézzük meg, vajon megéri-e AI-t használni a hírlevelek írásához (a tárgymezőkre fókuszálunk). A cikk szerintem akkor adja neked a legtöbb értéket, ha nem a saját álláspontod megerősítését keresed – hanem van benned nyitottság.
Igen, a cikkben egy kvízt találsz, de még előtte arra kérdésre keressük a választ, hogy mi a közös az anyukákban, a NAV-ban és az ügyfeledben. Hogy semmi? Biztos? :) Ígérjük, lesz közös pont, de azt is megnézzük, hogy mit szól az MI-vel generált tárgymezőkhöz és e-mailekhez a Google (és más levelezők).
Elolvasom

2025. 05. 29. – 13:44
Eladni hírlevélben: mit tegyél, ha a feliratkozóid nem vásárolnak?
Frissítesz az Analyticsben, hátha.
De nem!
A hírlevélkampányod 🥰 nem hozott eredményt 😢.
Mégis a kétkedőknek lenne igazuk, hogy hírlevélben nem lehet eladni? Vajon az e-mail-marketing egy világméretű összeesküvés lenne, ahol a varázslatos 42-szeres megtérüléssel kábítjuk egymást, de senki nem ér el eredményt?
A másik – és valószínűbb – lehetőség: ha javítasz néhány dolgot az e-mail-marketingeden, akkor az eredmények is javulnak.
Elolvasom

2025. 05. 07. – 20:29
Ekernap 2025: Profitrobbantó stratégiák - annak, aki túléli
Ez itt szokásos élő közvetítésünk az E-kereskelem napjáról, hogy akkor se maradj le a legfontosabb előadásokról, infókról, ha idén nem jutottál ki. Lesz itt ma tanulság és kudar, extrém növekedés és túlélés. Timi egész nap konzultál, a Listamester standjánál Imrével cseveghettek, én pedig rutinos kommentátorotok, Benyó élőzök a termek közt rohangászva. Kezdjük is.
Elolvasom

2025. 05. 05. – 19:14
[7 nemzetközi példával] Milyen e-mailekkel tudod eredményesen megszólítani a különböző vásárlótípusokat?
Az e-mail-marketing a legköltséghatékonyabb sales eszközök egyike – de csak akkor, ha olyan leveleket küldesz, amelyek megalapozzák a bizalmi kapcsolatot és támogatják a vásárlói lojalitás kialakítását, fenntartását.
Különösen webshopoknál gyakori kérdés, hogyan találjuk meg azokat a tartalmakat és stílust, amelyek jól láthatóan segítik a fentieket. A válasz összetett (és iparágak szerint finomhangolást kíván), de egyetemes alapfeltétel, hogy ismerd azokat, akiknek értékesítesz és legyél tisztában azzal, melyik karakter milyen kommunikációval, ajánlattal tud azonosulni.
Elolvasom

2025. 04. 25. – 13:49
Hogyan hódítsd meg a 7 leggyakoribb online vásárlótípust?
A webshopok évről évre kiélezettebb harcot vívnak a vásárlók bizalmáért. Míg 10-15 éve a kiváló ár-érték arány és a reszponzív oldal előnyt jelentett, addig ma már csak arra elég, hogy a kapuban várj arra, hogy beengedjenek a játszótérre.
Ugyanakkor megnyugvásra ad okot, hogy egy továbbra is bővülő piacról beszélünk, ahol nemcsak hatalmas büdzsével tudsz profitra szert tenni, hanem azzal is, ha a tendenciákhoz igazítod a marketingstratégiádat. Erre kismillió lehetőséged van, de ebben a cikkben egy kis és közepes webshopoknál gyakran elhanyagolt részre fókuszálunk: arra a 7 gyakori vásárlótípusra, akikre megéri célzott kampányokat, ajánlatokat kidolgozni.
Elolvasom
Oldalszámozás
- Jelenlegi oldal 1
- Oldal 2
- Oldal 3
- Oldal 4
- Oldal 5
- Következő oldal
- Utolsó oldal