Blogbanner - Eladni hírlevélben: mit tegyél, ha a feliratkozóid nem vásárolnak?
2025. 03. 29. – 13:21

Eladni hírlevélben: mit tegyél, ha a feliratkozóid nem vásárolnak?

Frissítesz az Analyticsben, hátha. De nem! A hírlevélkampányod 🥰 nem hozott eredményt 😢. Mégis a kétkedőknek lenne igazuk, hogy hírlevélben nem lehet eladni? Vajon az e-mail-marketing egy világméretű összeesküvés lenne, ahol a varázslatos 42-szeres megtérüléssel kábítjuk egymást, de senki nem ér el eredményt? A másik – és valószínűbb – lehetőség: ha javítasz néhány dolgot az e-mail-marketingeden, akkor az eredmények is javulnak.
Elolvasom
Blogbanner-EcommerceExpo2025
2025. 02. 28. – 11:07

Útkeresés, globális turbulencia és végtelen optimalizálás – tudósítás az Ecommerce Expo 2025-ről

Ellenünkre tör a piac, de megvetjük a lábunkat, üzente 2025-ben az Ecommerce Expo röviden s tömören a globális és regionális trendeknek, és leginkább a Temu-nak. A helyzet nem könnyű, és még csak nem is stabil, de akármilyen kis webshop vagy, bőven van lehetőséged bevételnövelésre, vevőszerzésre még akkor is, ha egyre több pénzt a kínaiaknál költünk el. Nézzük, pontosan hogyan szálazta szét mindezt több tucat szakmai előadó ezen a tevékeny csütörtökön.
Elolvasom
Blogbanner - Jeles napok 2025
2024. 12. 14. – 16:16

Mindig van egy jó okod kampányolni! 219 ünnep és jeles nap 2025-ben [letölthető, nyomtatható marketingnaptárral]

[frissítve: 2024.12.04.] Ha szeretnél kicsit kitörni a mindenki által ismert és használt kampányok köréből (pl. Valentin-nap, Nőnap, Black Friday), nálunk találsz ötletet egy remek akcióra. Összegyűjtöttünk 219 olyan jeles napot, magyar és nemzetközi ünnepet, amelyre építve te is kampányolhatsz újra meg újra egy évben. (példákkal, + letölthető, nyomtatókész naptárral)
Elolvasom
Blogbanner - Mennyire értékes a hírlevél a piacodnak?
2024. 11. 07. – 08:15

Mennyire értékes a hírlevél a piacodnak?

Az e-mail-marketing olyan, mint egy VIP meghívó egy hatalmas bulira, ahol rengeteg érdeklődő várja, hogy halljon rólad. Ha nem küldesz hírlevelet, az olyan, mintha lemondanál egy színpadról, ahol mindenki rád figyel. A hírlevelek olyanok, mint a titkos összetevő a receptben, ami még finomabbá teszi a kapcsolatot a vevőiddel. Ne hagyd, hogy a konkurencia levigye a tortát, miközben te a sütőt sem kapcsolod be! Olvasd el a cikket, és tudd meg, hogyan hozhat számodra is bevételt a hírlevelezés!
Elolvasom
Blogbanner - Már csak egy jó szlogen hiányzik
2024. 08. 14. – 12:13

Már csak egy jó szlogen hiányzik? Ez a gondolatmenet és 7 példa megadhatja a szikrát

„Úristen, bárcsak az én fejemből pattannának ki ki ilyen király szövegek.” Megértem, ha sikeréhes vállallkozóként vagy marketingesként ez jutott eszedbe, amikor megláttad „Az élet habos oldala”, a „Taste the feeling” vagy a „The island of freedom” szlogent. Pedig nem frappáns(nak tűnő) szöveget kitalálni nehéz, hanem olyat írni, ami egyszerre könnyen érthető, megjegyezhető, passzol a termékhez és azt a hatást váltja ki, amit elterveztél. Jól érzed: a feladat kihívás, de teljesíthető – főleg ha van egy vonalvezetőd.
Elolvasom
Blogbanner - Hogyan akciózz jobban?
2024. 07. 05. – 11:58

Hogyan akciózz jobban? Marketingstratégiai szempontok és 8 ötlet a következő kampányod előtt

Ha leárazásról szól a következő kampányod, akkor szurkolok neked. De ha izgalmasabb promóra vágysz, mert te is unnád azt kihirdetni, hogy „-20%-os őrületes Black Friday ajánlat!”…akkor nézz bele a következő 8 ötletbe. (Egy évben legalább 147 okod van a kampányolásra, szóval kell az ötlet.)
Elolvasom
Blogbanner - Tényleg befolyásolják a megnyitási arányokat az emojik?
2024. 06. 07. – 10:33

Tényleg befolyásolják a megnyitási arányokat az emojik? (Megnézzük, mit mondanak a számok)

A szakma egy része lerázza magáról a kérdést azzal, hogy „teszteld” vagy „nem az emoji dönti el, mennyien fognak vásárolni tőled”. Nyilván a lista (nem) aktivitása többtényezős egyenlet, de egymás között beismerhetjük: magabiztosabban próbálunk ki valamit, ha látjuk mások tapasztalatait. Ebben a szellemben járunk most utána, milyen hatással vannak a megnyitási arányokra az emojik a vállalkozótársaidnál.
Elolvasom
Blogbanner - Ekernap 2024
2024. 05. 08. – 17:42

[ÉLŐ] Percről percre a Magyar Ekereskedelem Napjáról

Nem jutottál ki idén az Ekernapra? Mázlid van, mert a Listamester csapata élőben leközvetíti neked a legfontosabb előadásokat, történéseket, hangulatot. Tartsd nyitva ezt a posztot, és frissíts rá időnként, hogy lásd a legfrissebb bejegyzéseket! Ha pedig kint lennél a helyszínen, gyere és dumálj egyet velünk a 9-es standnál, ahol Kiss Gőgh Timihez konzultációra is bejelentkezhetsz.
Elolvasom