- Milyen eredményei lettek egy konkrét leveled kiküldésének? Azaz: Egy konkrét levél kiküldése mettől meddig tartott? (Mikorra volt beidőzítve? - ha időzített levél volt. Milyen szűrő volt rajta? - ha szűrővel küldted.) Hány visszapattanása volt a levélnek? Mennyien nyitották meg? Hányan kattintottak át benne összesen? (az összes linkre nézzük)
- Mennyien és mikor nyitották meg pl. ma reggeli hírleveledet? Érdemes reggel 8:00 órakor küldeni? Azaz: Ki, mikor és hányszor nyitott meg egy konkrét levelet? (ugyanitt a napszakokra szétbontva - óránként a megnyitások)
- Mennyien érdeklődtek pl. egy tanfolyamod iránt? Azaz: Ki, mikor és hányszor kattintott egy konkrét tartalmi oldalas linkre? (ami a tanfolyam sales oldalára volt irányítva)
- Mennyien érdeklődnek a cikkeid, a honlapod, az elérhetőséged, stb. iránt? Azaz: Ki, mikor és hányszor kattintott egy konkrét levélbe beillesztett linkekre?
- Mi történik egy csoportodban? Hogyan növekszik egy listád, mennyire érdekli a lista tagjait a leveleid? Azaz: Egy adott csoportodban hogyan alakultak a feliratkozás, leiratkozás, visszapattanás, levélmegnyitás, átkattintás számai egy bizonyos időintervallum alatt. (az adott héten, az adott hónapban, az elmúlt hónapban, az elmúlt negyedévben, az adott évben stb.)
- Hogyan viselkedik a csoportod egy része? Azaz: Egy adott csoport egy részcsoportjában (a csoportra általad létrehozott szűrővel tudod kiválasztani) hogyan alakultak a feliratkozás, leiratkozás, visszapattanás, levélmegnyitás, átkattintás számai egy bizonyos időintervallum alatt. pl. A „kezdő tanfolyam” csoportból azok, akik régebben iratkoztak fel, mint fél év, mennyire szorgalmasan nyitották meg a hírleveleidet az elmúlt hónapban. (itt is választható az időintervallum)
- Mennyi és milyen levél ment ki egy listára? Azaz: Egy adott csoportodban hogyan alakultak a levélkiküldés számai egy bizonyos időintervallum alatt. Hány kampánylevelet, hány hírlevélsorozatba tartozó levelet kapott a csoport, valamint ezek száma összesítve pl. az elmúlt 14 napban. (ezt részletesen is megmutatja a program, pl. ha a múlt hónapot nézed, akkor minden egyes napra külön is)
- Hogyan meríted a havi hírlevél keretedet? Azaz: Havonta összesítve mennyi hírlevelet küldtél ki az összes csoportodra. + Naponta összesítve mennyi hírlevelet küldtél ki az összes csoportodra.
- Toboroznak-e Neked újabb feliratkozókat az olvasóid? Azaz: Egy konkrét csoport tagjai mennyi új meghívott tagot szereztek Neked, ki kit hívott meg.
- Ha szeretnéd letölteni a teljes eseménytörténetét egy csoportodnak, semmi akadálya! Azaz a csoport összes tagjának feliratkozáskor megadott összes adatát + rejtett adatmezők adatait + minden tag összes levélmegnyitási és átkattintási adatát letöltheted egy Excel fájlba.