1. Egyszerű integráció:

Amit az Unas felületén kell beállítani a hírlevélküldő integrációknál, és ez csak a hírlevelet kérőket küldi át. (a sima hírlevélfeliratkozók + a regisztrált vásárlók, akik kértek hírlevelet jönnek át)

  • Adatok, amik jönnek: név, cím, feliratkozási dátum
  • A szinkron azonnali, azaz amint feliratkozik a webshop oldalán hírlevélre, megérkezik a LM-be.

Mire jó? Nem kell kézzel excel táblákat töltögetve másolni a feliratkozókat. Welcome sorozatot lehet indítani nekik, ill. bármilyen kampánylevél mehet a csoportra.

Részletes leírást az összekötéshez ITT találod.

  • FONTOS:
    • csak simpla feliratkozással használható, ún. double opt-in, vagy megerősített feliratkozás esetén nem! (ok: az Unas megerősítéses feliratkozás esetén is azonnal küldi az adatokat, nem várja meg, amíg XY megerősíti)
    • Visszamenőleg nem működik, tehát a bekapcsolása UTÁN feliratkozókat szinkronizálja. Ha az előttieket is szeretnénk, azokat kézzel le kell tölteni az Unasból és feltölteni a LM-be.

 

2. Amit a LM felületén kell beállítani, a fejlett integráció:

Két csoportot hozunk létre automatikusan:

  • hírleveletkérők (a sima hírlevélfeliratkozók + a regisztrált vásárlók, akik kértek hírlevelet jönnek át az alapadatokkal)
  • Vásárlók (az összes regisztrált vásárló minden vásárlási adatával. Aki nem kért hírlevelet, az is - de meg lesz az adat, hogy ki kért hírlevelet)

Szintén nem lehet használni megerősített feliratkozást az Unasban.

Mire jó? Ebben az esetben a vásárlási adatok alapján bárhogyan lehet szegmentálni a listát, ill. automatizált ajánlatküldésre is lesz lehetőség. (pl. aki vett X terméket, (és kért hírlevelet) annak 2 hónap múlva menjen ki levél, hogy valószínűleg már elfogyott, gyere vissza és vásárolj )

Részletes leírást az összekötéshez ITT találod.

Átjönnek a regisztrált vásárlók már akkor is, amikor még csak regisztráltak, de még nem vásároltak - nincs adat náluk a vásárlási adatmezőkben. Majd ha meg lesz az első vásárlás, akkor jönnek a vásárlási adatok.

A gyakorlatban:

  • Kosárelhagyó leveleket nem kezel a LM, az marad a webshopnál. A gyakorlat az, hogy minden admin levél (számla, kiszállításról infó, stb.) valamint a kosárelhagyó levelek maradnak a webshop hatáskörében, tehát azokat továbbra is a webshop küldi. Minden más levél - ajánlatok a korábbi vásárlások alapján szegmentálva - a ListaMesterben lesznek beállítva.
  • A szinkronizáció nem azonnali, kb. 4-5 óránként frissíti az adatokat a rendszer.
  • Az Unas vásárlói csoportra minden szegmentált ajánlatot és automatizált, vásárlási adathoz kapcsolt ajánlatot CSAK "kért hírlevelet" szűrővel ellátva lehet küldeni, hogy csak az kapjon levelet, aki engedélyezte!

 

Az Unasnál ITT tudsz bővebben tájékozódni.

Vagy az egyik, vagy a másik integrációt kell használni, egyszerre mindkettőt nem lehet!

 

Hasznos volt számodra ez a cikk? check_circleIgen

Írj nekünk, segítünk:

CAPTCHA Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.