Egy fecske, azaz egy hírlevél még nem csinál nyarat. Ha valóban azt szeretnéd, hogy a célpiacod megismerjen, szakértőként kezeljen, és ne az jusson a hírlevedről az eszébe az olvasónak, hogy „na, már megint valamit el akar nekem adni”, akkor készíts pl. oktató hírlevélsorozatot nekik.

Természetesen lehet küldeni egyszeri hírleveleket az aktuális céges hírekről, az aktuális ajánlatokról, akciókról, de jobb az ajánlataidat hosszabban bevezetni. pl. több levélen keresztül bemutathatod, hogy milyen megoldást tudsz ajánlani az olvasóid problémájára és csak az utolsó hírlevél fog szólni az értékesítésről. Vagyis mutasd meg az olvasóknak először, hogy miért is van szükségük Rád, illetve a termékedre/szolgáltatásodra, miért pont Rád a sok versenytárs közül és miért most.

Hasznos volt számodra ez a cikk? check_circleIgen

Írj nekünk, segítünk:

CAPTCHA Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.