Rengeteg a lehetőséged, ezért itt csak néhány példát írunk a teljesség igénye nélkül.

Tehát hozz létre kiválasztó szűrőt akkor:

    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki még soha semmilyen visszaigazolós levelet sem nyitott meg.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki hajlamos késve fizetni. (ehhez ezt vezetned kell egy rejtett adatmezőben)
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki mindhárom tréningeden már részt vett.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki még 2017 februárja előtt iratkozott fel.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki 2017 februárja előtt, de 2016 októbere után iratkozott fel.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki már megnézte az őszi akcióról szóló ajánlatot, de még nem vásárolta meg az abban hirdetett tanfolyamodat.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki már megnézte az őszi akcióról szóló ajánlatot, de még nem vásárolta meg az abban hirdetett tanfolyamodat, pedig az előző tanfolyamon volt.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki már megnézte az őszi akcióról szóló ajánlatot, de még nem vásárolta meg az abban hirdetett tanfolyamodat, pedig az előző tanfolyamon volt, ahol ráadásul pozitív értékelést is adott.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki már 10 hírlevelet megkapott a sorozatodból, de még mindig nem rendelte meg a könyvedet.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki már 10 hírlevelet megkapott a sorozatodból, de még mindig nem rendelte meg a könyvedet, pedig a csúcs sales oldalaidra is mindig kattintott, amit tartalmi oldalra tettél.
    • ha meg akarod nézni, hogy ki az, aki már 10 hírlevelet megkapott a sorozatodból, de még mindig nem rendelte meg a könyvedet, pedig a csúcs sales oldalaidra is mindig kattintott, amit tartalmi oldalra tettél és különben is már 2016 szeptembere óta fel van iratkozva.

De miért nem vásárol? :-)

Minél több adatot vezetsz a feliratkozóidról (rejtett adatmezőben, amit csak Te látsz), annál precízebb szűrőket tudsz létrehozni és annál precízebben tudsz szűrni - annál személyre szabottabb ajánlatokat tudsz küldeni!
Látod, a ListaMester alkalmas kiváltani egy CRM rendszert is, ha ügyesen dolgozol vele!

Hasznos volt számodra ez a cikk? check_circleIgen

Írj nekünk, segítünk:

CAPTCHA Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.