Itt a következő szűrők beállításával foglalkozunk:
- linkre kattintott egy emailben
12.1 Linkre kattintott egy emailben
A(z) "XY" csoport tagszűrői oldaladon új szűrő készítéséhez kattints az „új szűrő létrehozása” linkre!
Az Új szűrő létrehozása oldalra jutsz.
A legördülő listából válaszd ki a „linkre kattintott egy emailben” szűrőt!
Adj nevet a szűrőnek! (a példában: kampány linkre kattintottak)
Kattints a Létrehozás gombra!
A Szűrő szerkesztése oldalra jutsz.
Tegyük fel, hogy kevesen kattintanak az adott linkre, ezért kiszeretnénk próbálni, hogy ha figyelemfelkeltőbben helyezzük el a linket, akkor többen kattintanak-e rá. Ehhez segít nekünk a szűrő valós adatokkal. Ebben a bemutatott példában a hírlevélre feliratkozók csoportból szeretnénk azokat az ügyfeleket kiválasztani, akik már rákattintottak a „Kampány indul egy nap múlva” elnevezésű levélben található linkre.
- A rendszer itt kiírja a korábban beállított paramétereket.
- Válaszd ki a legördülő listában azt a levelet, amelyben a linket elhelyezted. (a példában: Kampány indul 1 nap múlva)
- Kattints a Mentés gombra! Visszajutsz A(z) "XY" csoport tagszűrői oldalra, ahol látni fogod a listában a kiválasztó szűrődet.
Ha meggondoltad Magad, kattints a Mégse gombra! Visszajutsz A(z) "XY" csoport tagszűrői oldalra.
A szűrő elkészült. A hírlevélre feliratkozók csoportodban a tagok listájában ha alkalmazod, akkor kiválaszt mindenkit, aki már rákattintott a „Kampány indul 1 nap múlva” elnevezésű leveledben található linkre.
Erre figyelj:
- Ez a szűrő a hírlevélre feliratkozó csoportodon működik. Ha másik csoportodban is kíváncsi vagy ennek a levélnek a megnyitási számára, akkor el kell készítened a szűrőt még egyszer, a másik csoportodra is!