A ListaMester egyedülálló megoldása a csoportok lehető legrugalmasabb kezelésére.
Amikor kiválasztó szűrőt készítesz az olyan, mintha egy adott csoportra vonatkozóan tulajdonságokat adnál meg a rendszernek, amit figyelnie kell. Később a szűrőt alkalmazva a csoportra, a rendszer kiválasztja Neked azokat a tagokat, akik ezekkel a megadott tulajdonsággal rendelkeznek.
Ha a feliratkozó űrlapon a névnél és email címnél több adatot kérsz be, ezekre az adatokra mindre lehet szűrni.
Mivel minden egyes taghoz privát megjegyzéseket is hozzáadhatsz, tetszőleges, általad definiált adatokat tudsz tárolni. Ezeket rejtett mezőként lehet tárolni egy csoportban, hogy ne jelenjen meg a feliratkozási űrlapon. Ha rejtett mezőben tárolod, hogy ki mikor vásárolt, mennyiért, milyen reklamációi voltak, akkor tagszűrőkkel ki tudod választani pl. a legelégedettebb vásárlói rétegedet, és egyéni ajánlatot küldhetsz nekik, vagy egy kérdőívet töltetsz ki velük piackutatás céljából. Így ügyfeleidet egy magasabb színvonalon tudod kiszolgálni a róluk ismert információk alapján és kutathatod az igényeiket.
Egy kiválasztó szűrő segítségével csoportból készíthetsz újabb alcsoportot, vagy küldhetsz levelet úgy, hogy a csoporttag bizonyos feltételeknek eleget tesz. Pl. tudsz levelet küldeni csak a férfiaknak, vagy csak azoknak, akik már egy bizonyos tartalmi oldalt láttak, vagy korábban iratkoztak fel mint egy bizonyos email kiküldése, stb, stb. A lehetőségek rendkívül rugalmasak.
Minden kiküldendő levélhez, akár azonnali küldés, akár időzítés hozzá lehet rendelni szűrőket. Sőt az SMS-ekhez is! Ha nem akarod, nem kell külön csoportba átraknod pl. a könyvet rendelőket az összes feliratkozottból, hanem elég egy nekik szóló levelet olyan szűrővel ellátni, ami figyeli, hogy a privát megjegyzés adatmezőben ott van-e, hogy pl. „könyv”. Ezzel a szűrővel indulhat a levélküldés az egész csoportra és Te biztos lehetsz benne, hogy csak a könyvet megrendelőkhöz fog kimenni.
Mindennek a tetejébe a hírlevélsorozat tagleveleihez is hozzá lehet rendelni a szűrőket. Ilyen módon személyre szabott ajánlatbombákat tudsz küldeni a tagoknak aszerint, hogy milyen adatokat adtak meg magukról vagy bizonyos kérdésekre mit reagáltak, mindezt munka nélkül, teljesen automatizálva. Vajon mennyi pénzt kérne el egy marketing ügynökség egy ilyen kampány kivitelezéséért?
Ez még mindig nem minden! A szűrőket kombinálhatod egymással - „és”, „vagy”, „nem” operátorokkal – így igazán precízen tudsz bizonyos olvasókat kiválasztani.
Erre figyelj: EGY SZŰRŐ CSAK EGY ADOTT CSOPORTRA MŰKÖDIK! Ha szeretnéd ugyanazt a szűrőt másik csoportra is alkalmazni, semmi akadálya, csak el kell készítened még egyszer a másik csoportra is. (Tehát ha ki szeretnéd választani az adott levelet megnyitó emberkéket minden csoportodban, akkor x db csoporthoz x-szer kell elkészítened ezt a szűrőt és mindegyik csoportra a saját szűrőjét alkalmazni.) Bármennyi szűrőt létrehozhatsz, nincs korlátozás.