A ListaMesterben lehetőséged van olyan adatbázist építeni ügyfeleidről, amiben tetszőleges, általad definiált adatokat tudsz tárolni. Ezeket rejtett mezőként lehet tárolni egy csoportban, hogy ne jelenjen meg a feliratkozási vagy adatmódosító űrlapon. A CRM (szó szerint "Customer Relationship Managment") azt jelenti, hogy ügyfeleidet egy magasabb színvonalon szolgálod ki a róluk ismert információk alapján, ill. folyamatosan kutatod igényeiket. Ezen célok kivitelezéséhez alkalmas a ListaMester, hiszen ha rejtett mezőben tárolod, hogy ki mikor vásárolt, mennyiért, milyen reklamációi voltak, akkor tagszűrőkkel ki tudod választani pl. a legelégedettebb vásárlói rétegedet, és egyéni ajánlatot küldhetsz nekik, vagy egy kérdőívet töltetsz ki velük piackutatás céljából.

Az adatok összegyűjtése egy helyen egyébként már önmagában is hasznos, pl. ha fel kell hívni telefonon valakit, egyből tudod, ki kicsoda, mire figyelj. Vagy pl. ilyesmiket lehet automatikusra beállítani: "xy-ra figyelni kell, mert hajlamos késedelmesen fizetni, ezért küldj neki emlékeztető emailt". (De küldhetsz a ListaMesterben emlékeztető SMS-t is. Ez még hatásosabb.)

Hasznos volt számodra ez a cikk? check_circleIgen

Írj nekünk, segítünk:

CAPTCHA Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.