Esemény meghívót (save the date) küldenél ki levélben a partnereknek?
Annak érdekében, hogy a vendégek valóban megjelenjenek, hasznos lehet, ha az eseményre küldött e-mailekben egy "Mentsd el a naptáradba!" linket is elhelyezel. Ennek segítségével az olvasók hozzáadhatják az eseményeket saját naptárukhoz, így könnyebben elkerülhetők a naptári ütközések, és saját emlékeztetőket állíthatnak be.
Az alábbi útmutatóban lépésről-lépésre leírunk egy olyan megoldást, ami lehetővé teszi pl. a Google Calendar integrációt, így egy kattintással felveszi az eseményt a partner naptárába.
1. lépés: Ezen az oldalon be tudod állítani az esemény időpontját ITT.
2. lépés: Add meg az esemény adatait.
3. lépés: Ezek után a rendszer automatikusan legenerálja neked a linket az egyes naptárakhoz, de akár beágyazott html kódot, vagy gombot is tud. Választhatsz a Google Calendar, MS Outlook, Office 365, és Yahoo! Calendar lehetőségek közül.
4. lépés: Másold ki a linket, majd illeszd be pl. egy gomb elem alá a levélvarázslóba.
- A hagyományos szerkesztőben tedd egy "Mentsd el a naptáradba!" szöveg alá linkként.
- A reszponzív szerkesztőben lévő gomb elem formázásáról ITT írtunk bővebben.
Így az olvasónak csak egy kattintás a linkre / gombra, és már mentheti is a saját naptárába.
Természetesen nem mindenki használja a Google Calendart, ezért akár több linket is el tudsz helyezni a levélben, és ezekből kiválassza az olvasó a számára ideálisat. (A példában az ADD TO CALENDAR gomb alatt egy szöveges mezőben 3 link található meg, amelyek közül választani tud az olvasó.)